Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
neděle 25. října 2009
Požehnaní buďtež oni, co drží zobák!
Sociální média dala komunikaci nový rozměr. Sdílení myšlenek je čím dál jednodušší a masovější. Stejně tak ale bohužel i sdílení plytkých a bezobsažných výkřiků do tmy. A právě vyprázdněná komunikace zaplevelila sociální média natolik, že udusí i těch pár myšlenek, které by stálo za to si vyslechnout. Zeď nářků na Facebooku je typickým ukazatelem toho, jak dobrý nástroj v nesprávných rukách přináší shnilé ovoce, které nikdo nechtěl. Pokušení podělit se o blyštivé střípky ze svého života odolá málokdo a pro nejčastěji sdílené informace je proto typická jen jejich nulová informační hodnota. Sociální sítě díky tomu ztrácejí možnost stát se platformou pro sdílení zajímavých nápadů a jsou jen bulvárem plytkých stavů mysli, obnažováním ega a digitálním voyerstvím.
Nezbývá, než si povzdechnout s Oscarem Wildem: „Požehnaní buďtež oni, kteří nemají co říci a drží zobák!“
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Jsem optimista. S dobrými nástroji pro naslouchání (například: http://delicious.com/hrouda/listening), lze přece jen oddělit zrno od plev...
OdpovědětVymazatžádné automatické filtry ale bohužel nedokáží "přemýšlet" natolik, aby zachytily všechny relevantní nápady z různých oblastí. a navíc potlačují tu "touhu komunikovat".
OdpovědětVymazatPod to bych se s chutí podepsal, Frede..
OdpovědětVymazat