středa 7. října 2009

Sociální média jako sněhová koule


Řada marketérů pořád ještě podceňuje už probíhající online komunikaci o jejich značce. Ale když dojde na aktivní práci se sociálními médii, přejdou rázem do opačného extrému a chtějí kontrolovat a ovlivňovat všechno. To ale prostě nejde. Sociální média jsou trochu jako sněhová koule, co se právě rozjela z kopce. Občas se na ni nabalí nějaká ta hlína, tráva nebo lyžař, a nejde tomu prostě zabránit. Můžeme se ale snažit tu kouli aspoň směřovat správným směrem, aby dole, už pořádně velká, nerozmázla úžasný stánek naší značky. A to je celý vtip – nikdy nedokážeme zcela eliminovat případnou negativní komunikaci. Můžeme ale konverzaci v širším měřítku ovlivnit žádoucím směrem. A to není vůbec málo.
Vyzkoušet si to můžete třeba v téhle malé hře.

Žádné komentáře:

Okomentovat