čtvrtek 1. října 2009

Coca-Cola rozjela casting na Facebooku


Coca-Cola spustila na Facebooku celosvětový casting na svou novou reklamu a vyzývá fanoušky, aby se „otevřeli radosti“ a sdíleli spolu vlastní verze zvuků, které zazní, když si vychutnávají svou kolu. Coca-Cola ke castingu využívá novou speciálně vytvořenou aplikaci Sounds of Coca-Cola, ve které do 15. října můžou zájemci o životní roli v reklamě na Coca-Colu zanechat své soutěžní video s jedinečnou interpretací „Zvuků Coca-Cola“.
Coca-Cola tak ukazuje, jak se dá s fanoušky skutečně interaktivně pracovat. Ostatně jejich Facebook page patří dlouhodobě mezi nejlepší vůbec. Mimochodem – že jde Facebook smysluplně využít i v českém prostředí a bez speciálních aplikací, se nyní snažíme dokázat i my s projektem Staropramen140 k 140. výročí nejlepšího piva ze Smíchova.
Ale zpátky ke kole. Ta má svoji page už od roku 2008 a v současné době pracuje skoro s 3,7 miliónem fanoušků. Kdyby poslal své video jen každý tisící z nich, sejdou se jich v kole skoro čtyři tisíce. To by mohlo dopadnou lépe, než český pokus O2...

Žádné komentáře:

Okomentovat