Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
čtvrtek 19. listopadu 2009
Krok k globálním megapage?
Facebook dnes spustil filtr umožňující administrátorům pagí selektovat, komu se zprávy na zdi a v novinkách zobrazí. Více viz třeba Tyinternety. Ve své podstatě jde o první větší krok ke globálním pagím s lokálními administrátory. Globální společnosti díky této funkci mohou poprvé spravovat jednu globální page a přitom na ní mít i lokální obsah. Zatím nedokonale, ale půjde to.
Je to první krok k odplevelení tisíců mrtvých a svým způsobem „nelegálních“ stránek, ale také první globalizační krok s těžko odhadnutelnými následky. Znamená zavádění řádu do marketingového využití Facebooku na globální úrovni, potlačuje do určité míry lokální přípravu obsahu a tím spíš technologií. (Mimochodem, znovu se potvrdilo, že je třeba pracovat daleko spíš s obsahem, než s technologiemi. Kdo investoval tisíce do vybrandování lokální page, nebude nadšený z toho, že na globální úrovni půjde vývoj pravděpodobně směrem k jedné megapage).
Možná přeháním, ale podle mne jsme na začátku nové cesty, která má potenciál významně změnit marketing v oblasti sociálních médií vůbec.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat