Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
pátek 26. února 2010
Segmentace uživatelů online
Tuhle pěknou vychytávku vyvinuli Forrester Research. Umožňuje segmentovat uživatele online dle věku, pohlaví a lokace. Česko bohužel v nabídce není a data za okolní země nebo celou Evropu vypovídající hodnotu nemají (protože pomery jednotlivých segmentů jsou ovlivněny jak kulturně, tak třeba penetrací internetu atp.), nicméně stejně jsem si s touhle aplikací docela vyhrál :-)
Rozlišení jednotlivých skupin uživatelů si můžete připomenout v jednom z mých předchozích příspěvků.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat