Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
pátek 21. srpna 2009
Koncept Naší adresy a moderní technologie
Dnešní návštěva v PPF media byla ještě zajímavější, než jsem čekal. Představení konceptu regionálních týdeníků Naše adresa - odvážná kombinace regionálního printu, webu a kavárny, kde se dá volně setkat s redakcí - vygradovalo nečekaně rozhovorem s Matějem Huškem, šéfem "centrální redakce" Naší adresy. Právě centrální portál vypadá totiž opravdu hodně zajímavě. Kreativně a přitom smysluplně využívá infografiky a multimédia a ze vzniklé komplexní "microsite" si pak regionální redakce můžou vyzobat fragmenty, které je zajímají. Ve Futuroom to korunují sledováním moderních trendů a přípravou aplikace pro iPhone. Klobouk dolů, o tomhle projektu ještě hodně uslyšíme!
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat