Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
čtvrtek 13. srpna 2009
Na mrtvolku je čilá dost
V zahraničí už je to několik roků probíhající diskuse. Tisková zpráva je mrtvá, přichází čas její nástupkyně, Social Media News Release. Její koncept poprvé představil Todd Defren z agentury SHIFT Communications na svém blogu už v roce 2007. A jím navržený template pro Social Media News Release (SMNR) je sice živý a hojně diskutovaný dodnes, ale praktické využití Social Media News Room je stále spíše sporadické. Natož v Česku! Poptal jsem se několika novinářů a mrtvá tisková zpráva jim do inboxů běhá vesele i dnes, dva roky po svém úmrtí. Zato o konceptu SMNR většinou ani neslyšeli.
Sociální média zažívají opravdový boom, hodně se o nich mluví, množí se page na Facebooku, tweetuje se, přibývají blogy (a bohužel i flogy)… ale směrem k novinářům se způsob komunikace nemění. To se všichni bojí, že na to ještě nejsou připravení? Nebo je to spíš o tom, že se PR agentury ve světě digitálních médií stále spíše hledají, a online agentury, které si s ním rozumí, si zase nerozumí s novináři? Jenže vítězem bude ten, komu se podaří oba světy efektivně propojit.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat