Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
sobota 12. prosince 2009
Stav blogosféry v roce 2009
Na serveru Technorati se můžete podívat na detailní popis blogosféry v roce 2009. Mne zaujalo zase jen pár čísel. Tady jsou:
15 % bloggerů věnuje blogování 10 a více hodin týdně
20 % bloggerů updatuje jejich blog denně (každý pátý, chápete to?)
66 % bloggerů komentuje cizí blogy (a doufají v reciprocitu)
61 % bloggerů bloguje částečně i kvůli příjmu
53 % jich bloguje, aby zaujalo nové klienty
56 % bloggerům jejich blog pomohl prosadit sebe nebo firmu jako opinion lídra v oboru
63 % bloggerům prý blog pomohl přesvědčit potenciální klienty, aby si objednali jejich služby/produkty
Z toho vyplývá: patřím mezi většinu bloggerů, kteří svůj blog zanedbávají, věnují mu méně než 10 hodin týdně a neblogují denně. Naopak co do příjmů generovaných blogováním jsem bohužel v menšině :-)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat