Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
pondělí 29. března 2010
Polovina Američanů kontroluje statusy na sociálních sítích i v posteli
Podle “Gadgetology Report” z března tohoto roku se sociální sítě staly už natolik nedílnou součástí života Američanů, že skoro polovina z amerických uživatelů Facebooku kontroluje svoje statusy i v posteli nebo hned ráno, jak vstanou. Informuje o tom eMarket. Více k této libůstce inklinují uživatelé pod 25 let.
Už loni na podzim přitom rovněž eMarket přinesl odpovědi uživatelů "kdy a kde" své statusy kontrolují.
A výsledky byly skutečně pozoruhodné:
- v práci: 56 % uživatelů Twitteru / 33 % uživatelé ostatních sítí
- na záchodě: 17 % / 12 %
- během divadelního představení: 8 % / 4 %
S ohledem na věk, potom:
- po sexu: 36 % uživatelů do 35 let / 8 % starších 35 let
- na rande: 34 % / 9 %
- v práci: 65 % / 41 %
- na dovolené: 65 % / 41 %
a tak dále...
Ale zpět na začátek. Už Miloš Čermák psal, že ráno na záchodě nečte noviny, ale projíždí statusy známých. A na jakém nejobskurnějším místě jste napsali svůj status vy? :-)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Zajímavá čísla, ale obrázek je poněkud zavádějící :) Podle mého názoru Američané ke kontrole statusů na sociálních sítích používají ve velké míře zejména mobilní telefony s připojením na internet. To se pak takové "facebookování" v posteli nebo na rande provádí mnohem lépe :)
OdpovědětVymazatTereza Knirova
obrázek jsem použil spíš proto, že je docela atraktivní... :-)
OdpovědětVymazat