středa 9. září 2009

Naymz? A proč?


Tak si mne našla další sociální síť, Naymz.com. Věnoval jsem doporučení kamaráda nějaký čas a pak se vrhnul na prozkoumání případných přínosů pro mne. Brzy mne to ale přestalo bavit - opět profesní síť, jako by LinkedIn nestačilo. Pravda, podle Wikipedie je tato v provozu už od roku 2006, protože ale na ní převažují Američani (46 %), zatím jsem se s ní nesetkal. Jenže začít teď vyplňovat všechna ta data o ukončených školách, předchozích pracovních štacích, zájmech a profesních oceněních... To je trochu moc práce, za kterou bych si zasloužil nějakou odměnu. Projel jsem tedy pro jistotu i Google a mrknul, jestli mne něco sladkého skutečně čeká. A ouha! Reakce na Naymz jsou spíše negativní (některé velmi).
Takže Naymz zůstanou asi beze mne. Ostatně na MySpace už profil také nepoužívám a věřím, že obecně vítězové zhltnou vše a vykrystalizují jasní lídři, kteří si urvou téměř 100 % uživatelů. Ve fyzice se tomu říká Bose-Einsteinův kondenzát, a už László Barabási jej úspěšně použil i ve světě (sociálních) sítí.
Naymz takovým kondenzátem podle mne nebudou.

Žádné komentáře:

Okomentovat