středa 14. dubna 2010

Sociální média využívá 88 % evropských top společností


Podle Communication Directora jsou sociální média využívána možná ve větší míře, než jsme si mysleli. Vyplývá to ze studie agentury Burson-Marsteller, která si dala tu práci a během listopadu 2009 až ledna 2010 dotazovala ohledně využití sociálních médií společnosti z Fortune 100 v USA, Evropě, Asii a Latinské Americe .
Podle výsledků alespoň jeden ze čtyř hlavních kanálů - Facebook, Twitter, YouTube nebo korporátní blog - využívá 88 % evropských společností (86 % amerických a jen 50 % asijských). Všechny čtyři platformy přitom využívá jen 15 % evropských respektive 28 % amerických společností.
Nejoblíbenější je Twitter (65 %), následuje Facebook fan page (54 %), YouTube channel (50 %) a poslední je korporátní blog (33 %). Kompletní výsledky naleznete zde.
Tolik kvantita. Nakolik jsou tyto komunikační kanály úspěšné, nakolik jsou integrované do celkového rámce komunikace a jaký význam jim přisuzují samy společnosti už studie neříká.

Žádné komentáře:

Okomentovat