Blog především o tom, jak nová a sociální média (z)mění povahu PR a marketingu vůbec. Blogy, Twitter, FaceBook, YouTube, WhoHub, word-of-mouth, word-of-blog, word-of-mouse a všechna další "words", která ovlivňují komunikační strategie.
čtvrtek 14. dubna 2011
Porušování pravidel soutěží na Facebooku je spíše pravidlem
Diskuse o pravidlech soutěží na Facebooku už jsou takový evergreen. A jejich porušování se, bohužel, stalo skoro normou. Jeden příklad za všechny: Fidorka (viz obrázek).
Facebook sice s oblibou mění své prostředí i pravidla, ale tohle jsou případy, kdy se bez skrupulí porušují i ty úplně základní principy soutěžení, které Facebook nastavil:
1. soutěž nesmí probíhat na zdi
(= je třeba využít aplikaci)
2. výherci nesmí být informováni prostřednictvím Facebooku (= výherce mohu kontaktovat mailem nebo prostřednictvím zmíněné aplikace)
Nedodržování těchto pravidel výrazně znevýhodňuje ty, kteří chtějí soutěžit poctivě. Je to pro ně dražší a náročnější.
Jen by mne zajímalo, jestli Fidorka a stovky dalších pravidla porušují vědomě, nebo se jen pouští do něčeho, čemu vůbec nerozumí. Obojí o nich nějak vypovídá...
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat